Ogłoszenie o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Pile
Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe /Dz.U. Nr 114 poz.761/ i na podstawieopinii komisji powołanej przez PLW w pile – Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pile informuje o zbędnym i zużytym składniku majątku ruchomego.
Szczegółowy wykaz zbędnego i zużytego składnika majątku ruchomego zawiera
Zagospodarowanie zbędnego lub zużytego składnika majątku ruchomego Powiatowego Inspektoratu w Pile odbędzie się poprzez nieodpłatne przekazanie innej jednostce, przy czym przez jednostkę rozumie się jednostkę budżetową.
Jednostki budżetowe zainteresowane otrzymaniem środka majątku ruchomego wymienionego w załączniku nr 1 w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać pisemne wnioski zawierające:
1. nazwę, siedzibę i adres jednostki występującej o nieodpłatne przekazanie składnika majątku ruchomego,
2. wskazanie składnika majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy,
3. oświadczenie, że przekazany składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo – odbiorczym.
Wnioski lub oferty, o których mowa wyżej należy składać do dnia 30.12.2013 do godz. 12.00 na adres
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Pile
Ul. Siemiradzkiego 18
64-920 Piła
Osoba upoważniona do kontaktów i udzielania wyjaśnień:
Magdalena Brzezińska, tel. 067 212 38 72 codziennie w godzinach od 07: 00 - 15:00
Do pobrania: